søndag 25. august 2013

Spennende pakke

Nesten så jeg ikke tør å legge dette ut. Hadde nemlig gitt meg selv innkjøpsstopp på garn siden garnlageret har vokst veeeldig siste året. Og jeg vet hvorfor... det er alle bloggene og nettbutikkene som frister med så mye fint som jeg ikke får tak i på den lokale garnbutikken.

Ei dame som lager mye fint er Bitta Mikkelborg med bloggen Meisebo. Hun lager mønster på sokker, votter, kluter m.m Jeg har strikket mange par sokker av henne og lageret mitt er fylt opp med Sterk fra Du Store Alpakka, Fabel fra Drops m.m for alltid å være beredt (er gammel speider...) til nye sokkeprosjekt. Til høsten gir hun ut bok med mange nye sokkemønstre. Den har jeg forhåndsbestilt...og siden Bitta ofte bruker Arwetta garn tenkte jeg at det kunne vært kjekt å teste ut;)

Google er min gode venn i impulsens vold og på 1-2-3 var Arwetta bestilt fra, ja nettopp: 123knit.com

Det ble fine dype farger, burgunder, petrol og mørk lilla. Petrol er allerede på pinnene ;)

 
Bilde med blitz... viser den fine glansen i garnet.

 
Bilde uten blitz.. her stemmer lilla og petrol godt med orginalfargen, mens den røde er så som så.

 
Klem fra Maja

1 kommentar:

  1. Herlig! Det er jo bare slikt en strikkerske MÅ ha, du har full forståelse herfra. Det er ingen god situasjon å gå tom for garn, det kan resultere i alvorlig abstinens.
    Det blir spennende å se hva du strikker på! :-)

    SvarSlett